Wilt u chat inzetten als volwaardig communicatiekanaal? Dan biedt onze live chat training u handvatten hoe u dit serieus en effectief inzet.
LiveChat Pro biedt trainingssessies in uw bedrijf om operators, teamleiders en managers klassikaal op te leiden. Onze cursussen bestaan uit:
Chat is de nieuwe manier om online met klanten te communiceren. Maar is het nu whatsappen, e-mailen of een combinatie van de twee? Hoe hou je het kort, krachtig en effectief? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat chatsessies uren duren, terwijl andere klanten op u wachten.
Mag je eigenlijk afkortingen en emoticons gebruiken? En hoe behaal je ook via live chat je verkoopdoelstellingen?
In twee intensieve, praktijkgerichte en leuke dagdelen leert u hoe u op een professionele wijze chat met prospects en klanten: met de juiste toon en met een goed resultaat.
Neem met ons contact op om een offerte aan te vragen.
Wij hebben slechts 1 doel: het bieden van uitstekende klantenservice. De feedback die wij van klanten krijgen is dat LiveChat Pro precies dat doet.
Onze opdrachtgevers besteden live chat aan ons uit. Chat met ons over live chat en probeer het uit. Of bel met ons. Binnen 10 – 15 minuten kan één van onze account managers u meer uitleg geven over hoe LiveChat Pro werkt en op basis van uw bezoekersaantallen een schatting geven over hoeveel chats, leads en orders u kunt verwachten per maand. Ook zult u meer informatie krijgen over de kosten.