We hebben servicepakketten die voor elke bedrijfsgrootte geschikt zijn. Ongeacht wat uw organisatie nodig heeft, hebben wij een Managed Live Chat pakket dat bij uw organisatie past. We verwachten dat u enthousiast zult zijn over de manier waarop onze chat operators met uw websitebezoekers conversaties aangaan, uitstekende klantenservice leveren en warme leads voor uw organisatie genereren.
Minder dan 5000 bezoekers per maand? Bezoek onze zusteronderneming Cheapchats.nl
LiveChat Pro is een toonaangevend live chat contact center met live chat operators die voor een verscheidenheid van opdrachtgevers werken, van retailers tot ICT bedrijven tot onderwijsinstellingen en autodealers.
Nee. Het bemannen van live chat is een dure aangelegenheid. U moet denken aan in ieder geval een hele FTE. Wilt u ook 's avonds en in het weekend live chat bieden, dan heeft u 3 FTE's nodig. De kosten rijzen bij zelf doen dan ook snel de pan uit. Vergelijk onze managed live chat kosten met de kosten van een in-house live chat team.
Wij investeren veel in de kennisoverdracht. Lees hier er alles over.
We voeren chats in het Nederlands, Engels, Frans en Duits.
Indien uw site meer dan 50.000 bezoekers per maand heeft, of u wilt dedicated chat operators, neem dan met ons contact op voor een offerte op maat. De volumekortingen lopen op tot 65%!
In plaats van per chat te betalen kunt u ook, indien van toepassing, per lead of per order betalen. Neem met ons contact op om een prijs per lead (of CPS) te ontvangen.
Onze service level agreement bestaat uit het volgende. We garanderen een responstijd van maximaal 30 seconden op een inkomend chatverzoek. Bovendien garanderen wij dat onze dienstverlening 99% van de tijd beschikbaar zal zijn. En tenslotte garanderen wij een minimale klanttevredenheid van 95%! Als wij dit allemaal niet halen, betalen wij een deel van het maandbedrag terug.
We runnen een transparant bedrijf. We willen u erop attenderen dat het in uw belang is om ons op de hoogte te houden van grote marketing- of reclamecampagnes, zodat we het aantal chat operators kunnen afstemmen op het te verwachten webverkeer. We kunnen alleen de gegarandeerde responstijd en uptime aan onze klanten bieden die ons minstens 7 dagen van tevoren op de hoogte stellen van grote marketingcampagnes.
Alle bedragen zijn exclusief BTW. Abonnementen worden vooruit gefactureerd. Overige kosten, zoals additionele leads en conversaties, worden per maand achteraf gefactureerd.
Indien u geen personeel nodig heeft, maar wel de live chat software, schaf dan hier een licentie voor LiveChat aan. Indien u gratis onze dienst wilt uitproberen, maak een keuze uit bovenstaande pakketten.
Naast managed live chat bieden wij ook andere live chat diensten, zoals implementatie en training.
Heeft u nog vragen? Neem met ons contact op.
Wij hebben slechts 1 doel: het bieden van uitstekende klantenservice. De feedback die wij van klanten krijgen is dat LiveChat Pro precies dat doet.
Onze opdrachtgevers besteden live chat aan ons uit. Chat met ons over live chat en probeer het uit. Of bel met ons. Binnen 10 – 15 minuten kan één van onze account managers u meer uitleg geven over hoe LiveChat Pro werkt en op basis van uw bezoekersaantallen een schatting geven over hoeveel chats, leads en orders u kunt verwachten per maand. Ook zult u meer informatie krijgen over de kosten.